2 قاچاقچی لوازم خانگی در اهواز جریمه شدند - جماران

جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۶

2 قاچاقچی لوازم خانگی در اهواز جریمه شدند

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی یکشنبه بیان کرد: یک دستگاه خودرو وانت لوازم خانگی قاچاق توسط نیروی انتظامی در اهواز کشف و ضبط شد و پرونده این تخلف به این اداره کل ارجاع داده شد. وی گفت: پس از استعلام لازم و دفاع متهمان، هر 2 نفر به ضبط کالا و پرداخت جریمه محکوم شدند. بیرانوندی ادامه داد: این رای پس از اعتراض از سوی متهمان در شعبه تجدید نظر مورد تایید قرار گرفت و برای اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی اهواز ارسال شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)