تصادف دوخودرو درجاده امامزاده داود(ع) چهارنفر را روانه بیمارستان کرد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۳

تصادف دوخودرو درجاده امامزاده داود(ع) چهارنفر را روانه بیمارستان کرد

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد دو دستگاه سواری در مسیر جاده امامزاده داود(ع) خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی چهار سرنشین این خودروها را روانه بیمارستان کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)