پایان رافت: اگر در پرسپولیس می ماندم به پروین نامردی کرده بودم - پارس فوتبال

پارس فوتبال ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۹

پایان رافت: اگر در پرسپولیس می ماندم به پروین نامردی کرده بودم

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی پروین مرا به پرسپولیس آورده بود و تمام قدم پایم ایستاد و زمانی که رفت اگر در این تیم می ماندم دیگر نامردی بود و برای همین تصمیم گرفتم که من هم بروم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)