وزیران خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۵

وزیران خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند

وزیران خارجه ایران و آمریکا با هدف تبادل آخرین اقدامات و تحولات در چارچوب اجرای برجام به ویژه در راستای هماهنگی آخرین نکات باقی مانده از مباحث سند بازطراحی راکتور اراک دیدار کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)