باید استانداردهای لازم در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت شود - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۲

باید استانداردهای لازم در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کاهش دمای هوا و فرارسیدن فصل استفاده از وسایل گرمایشی گفت: باید استانداردهای لازم در استفاده از وسایل گرمایشی برای جلوگیری از خطر گازگرفتی رعایت شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)