تبریزی: کاش آن رقم برای رضایتنامه ام پرداخت نمی شد - روز نو

روز نو ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷

تبریزی: کاش آن رقم برای رضایتنامه ام پرداخت نمی شد

مرتضی تبریزی در خصوص اینکه چطور شد که مصدومیت سنگین را تجربه کرد اظهار داشت: من بعد از کرونا بهترین بازیکن ممکن بودم و آمادگی بسیار بالایی داشتم ولی متاسفانه در بازی دوستانه پایم را ستون کردم که توپ حریف را بگیرم اما رباص صلیبی و داخلی ام همزمان آسیب دید. باید برای رباط داخلی 10-15 روز صبر کنم تا شرایطش بهتر شود تا بعد از آن رباط صلیبی ام را عمل کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)