انفجارهای غرب تهران برای از بین بردن مهمات ضایعاتی بوده است - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۴

انفجارهای غرب تهران برای از بین بردن مهمات ضایعاتی بوده است

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: انفجارهای شب گذشته که در غرب تهران رخ داد، برای از بین بردن مهمات ضایعاتی و از رده خارج بوده است.علی عبداللهی درباره اخبار برخی سایتها مبنی بر رخ دادن سه انفجار پی در پی در غرب تهران گفت: معمولا در واحدهای نظامی اینطور است که هر از چند گاهی به صورت روتین برای از بین بردن مهمات ضایعاتی و از رده خارج شده، انفجارهایی انجام می شود.وی تاکید کرد: در غرب تهران و در شهریار نیز یکی از پادگان ها به از بین بردن این مهمات ضایعاتی و از رده خارج، اقدام کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)