نصرتی: حضورم در فدراسیون ربطی به دعوتم به تیم ملی نداشت/ به قم رفتم تا اولیویرا را ببینم - کاپ

کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۸

نصرتی: حضورم در فدراسیون ربطی به دعوتم به تیم ملی نداشت/ به قم رفتم تا ...

مدافع پیکان گفت: فکر می کنم تیم ما از هفته های آینده می تواند روی غلتک بیفتد و به پیروزی برسیم. محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با حضورش در فدراسیون اظهار داشت: کار شخصی داشتم که برای همین به فدراسیون رفته بودم. خیلی زود کارم را انجام دادم و بیرون آمدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)