نصرتی: حضورم در فدراسیون ربطی به دعوتم به تیم ملی نداشت/ به قم رفتم تا اولیویرا را ببینم - کاپ
سایر منابع:
سایر خبرها
4 میزبان بردند و 3 مهمان
) یکی از آن بازیهای مهیج لیگ که اشتباهات داوری تاثیرگذار، کم نداشت. تراکتورسازی بدون خطیبی اخراج شده و زیرنظر عمو سیبیلو برگشته برای سومین بار، در قم 3 امتیاز حساس گرفت. صبا با تارتار کماکان در حسرت بردن است و هفته به هفته به قعر نزدیک می شود. فولاد صفر/ سپاهان یک (مهدی شریفی) سپاهان به امتیاز و تفاضل فولاد رسید و به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از میزبان این هفته اش در جدول
انتقاد تند هاشمی از تبریک مرگ ملک عبدالله
را به خبرگان دعوت کنند که بیایند و جواب بدهند. ما الان یک بند یک صفحه ای در آیین نامه خبرگان داریم و قانون است که چگونه به این موضوع رسیدگی کنیم. اگر می گویید سازماندهی خوب نشده است، من معتقدم سازماندهی، خیلی خوب شده است. اینکه یک نفر این گونه داشته باشیم، این برای ایران و با مبانی تشیع که ما به آنها معتقد هستیم، تازگی ندارد. نظام ولایی نظر همه فقهاست. البته بعضی ها قبول ندارند و محدود به امور
عباس غزالی: عاشق سعید اسحاقی شدم!
خبرگزاری ایسنا: بازیگر نقش سعید اسحاقی در سریال حانیه در گفت وگویی در توضیح بیشتر حضورش در سریال حانیه بیان کرد: همیشه دوست داشتم در پرونده کاری ام یک کار معاصر این چنینی با قصه ای متفاوت خارج از هر گونه شعار و کلیشه را داشته باشم و همیشه دلم می خواست خودم را در این قالب ها بسنجم؛ زمانی که قصه حانیه به من پیشنهاد شد، از آنجا که آقای اشکذری - کارگردان این مجموعه - را از سال گذشته سر یک فیلم
باید برنامه های درخشان را متوجه شوم بعدتصمیم بگیرم
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با رادیو ورزش درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه هواداران در روزهای اخیر سختی کشیدند و شرایط خوب نبود و خیلی مسائل دیگر انگیزه ای شد تا من بار دیگر به پرسپولیس برگردم. من به عنوان یک هوادار و اینکه اندوخته مدیریتی که از قبل در حضورم در باشگاه پرسپولیس داشتم باعث شد به این تیم بیایم تا فضای نشاط را به پرسپولیس بازگردانم. به
افشارزاده:از کروش گلایه دارم اما نمی گویم/مصاحبه درباره تیم ملی ،شب قبل از بازی عراق منطقی نبود
عنوان معاون سازمان در دو دوره و چه مدیرکل و چه مدیریت های خاص و اثر گذار را دارم؛ بالاخره جمع تجاربی که من در این چند سال داشتم این بود که هیچ وقت کار عجله ای و غیرمنطقی انجام ندهم و خوشبختانه در این کار هم با وجودی که خیلی ها در مورد آقای قلعه نویی و کادر فنی صحبت کردند، ولی من می دانستم توانایی این افراد به چه صورت است، در فوتبال هم بعضی اوقات برد حادثه است، باخت هم از بد حادثه است و ما اولا
310 هزار دلار برای مدافعی که 98 دقیقه در یک فصل بازی کرده! +جدول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، هنوز انتقادها از خریدهای چشم بازار کورکن درخشان ادامه دارد که خبر رسیده نوریو سوزوکی (Norio Suzuki) مدافع 31 ساله ژاپنی که سابقه انجام شش بازی برای تیم زیر 20سال ژاپن (2003-2002) را هم دارد قرار است طی امروز و فردا برای انجام تست پزشکی به ایران بیاید و ظاهراً توافق طرفین بر سر مبلغ 310 هزار دلار حاصل شده و فقط مانده امضای قرارداد! تعویضی برای اتلاف
چشم به شروع شیرین ایران با جوانان نفت/ رقابتی سخت با چند ملیتی ها
محمود الحسن مدافع سودانی الاصل که به تازگی به تیم قطر دعوت شده و عبدالقادر الیاس باکور مهاجم عربستانی الاصل با 12 بازی ملی و 6 گل زده، نفرات دیگر این تیم را تشکیل می دهند که بیانگر چند ملیتی بودن تیم الجیش است. تمام این مسائل نشان می دهد که تیم جوان نفت کار سختی برابر تیم چندن ملیتی قطری دارد، تیمی که روی زمین بسیار خوب بازی می کند و هفته پیش با پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل النهضه اردن
سید جمال گرایشات فرقه ای خود را پنهان می کرد
نگاه مثبت دارند، چه نیازی هست چرا ما به شهادت امثال کسروی که اصلاً با سید جمال واعظ رابطه ای نداشت، یا عین السلطنه سالور تعبد کنیم؟ به نظر شما شهادات بعضی از علمای نجف که البته از دور دستی به آتش داشتند، چقدر در برابر شواهدی که شما عرضه می کنید، قابل تعبد هستند؟ نظر بزرگان با همه بزرگی شان راجع به وقایع تاریخی، نمی تواند وحی مُنزَل قلمداد شود و بگوییم چون فلان عالم نسبت به فلان شخص اظهاری
پرافتخارترین ورزشکار حال حاضر ایران کیست؟
. گویا دل پری از وزارت ورزش و جوانان داری؟ من انتقاد دارم و فکر هم نمی کنم حرف هایم غیرمنطقی باشد. این طور نیست که هرکسی در هر مقامی فکر کند بهترین است و فقط خودش موضوعات را متوجه می شود. برای شما مثالی می زنم. هنگام تجلیل از قهرمانان با توجه به رتبه ای که من داشتم باید بیش از 30 سکه دریافت می کردم اما تنها 12 سکه به من دادند که آن را هم نگرفتم تا حق واقعی ام پرداخت شود. گفتند
حرفهای تازه هاشمی در باره جایگاه رهبری و نتایج انقلاب
مرکز تحقیقات و مجله بودم، با اعضا خدمت آیت الله خامنه ای رفتیم. من ایشان را که معرفی کردم، آیت الله خامنه ای اشاره کردند که کتابتان را گذاشتم تا بخوانم. ایشان الان مدتی است که از مدرسین حوزه هستند. همین هفته جلسه ای در قم داشتند. چون قبلاً با هم بحث کرده بودیم، اختلاف نظرهایی در این جهت داریم. به هر حال کل فقه شیعه هیچ گاه جز حرکت امام خمینی(ره) روی خوشی به انقلاب و حرکت های انقلابیون نشان نداده
آرام طبع: بازیکن ما پول پوشک بچه اش را ندارد!
از دو گل خورده را جبران کردیم اما سوت های بد داور سرعت بازی را می گرفت و بر عملکرد بازیکنان ما تاثیرگذار بود. برای هر افتادن بازیکن تراکتورسازی سوت زد. شانس تیم ماست روی دور بدشانسی افتاده است. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم نتایج اخیر را جبران کنیم و هفته آینده پرسپولیس را شکست دهیم. بردن همه چیز نیست اما تلاش برای بردن چرا. ما سعی خود را انجام دادیم اما هیچ نتیجه ای عایدمان نشد. ایکاش یک امتیاز
هاشمی: کسی بهتر ازآقا برای رهبری نیست
به خبرگان دعوت کنند که بیایند و جواب بدهند. ما الان یک بند یک صفحه ای در آیین نامه خبرگان داریم و قانون است که چگونه به این موضوع رسیدگی کنیم. اگر می گویید سازماندهی خوب نشده است، من معتقدم سازماندهی، خیلی خوب شده است. اینکه یک نفر این گونه داشته باشیم، این برای ایران و با مبانی تشیع که ما به آنها معتقد هستیم، تازگی ندارد. نظام ولایی نظر همه فقهاست. البته بعضی ها قبول ندارند و محدود به امور حسبیه
اظهارات آغداشلو درباره حضور دوباره اش در ایران
آیدین آغداشلو گفت: تجلیل از شهدا و ارتقای سلیقه عمومی مردم در دیوارنگاری باعث شد تا با اشتیاق فراوان برای داوری آثار دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر به ایران بیایم. به گزارش ایسنا، این هنرمند پیشکسوت که از اعضای هیئت داوری دوسالانه دیوارنگاری شاهدان شهر است، درباره ی ضرورت برگزاری دوسالانه ای با موضوع تصاویر شهدا و انگیزه حضورش در جمع داوران دوسالانه، گفت: در وهله اول دوست داشتم در کنار
متن کامل مصاحبه روزنامه جمهوری اسلامی با هاشمی رفسنجانی
مبانی تشیع که ما به آنها معتقد هستیم، تازگی ندارد. نظام ولایی نظر همه فقهاست. البته بعضی ها قبول ندارند و محدود به امور حسبیه می دانند. آیت الله منتظری بهترین و مفصل ترین کتاب ها را درباره ولایت فقیه نوشت. قبلاً هم گفتم در پیش نویس قانون نبود و خود آیت الله منتظری آورد. ایشان رئیس خبرگان بود و این را در دستور آورد و دفاع کردند و تصویب شد. من این را قبول دارم و اگر به مقتضیات آنچه که نوشتیم و
غرب تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی را درک کند/ آینده سوریه برای برخی کشورهای منطقه حیثیتی شده است
با هم ملاقات می کردیم، در رابطه با بحران ساختگی سوریه، از او می پرسیدم که اوضاع در سوریه چگونه است و او پاسخ می داد حداکثر تا یک هفته ی دیگر بشار اسد سقوط می کند. من با فهم عربی ای که داشتم، برایش توضیح می دادم سیاستی که جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده سیاستی راهبردی و درست است و بشار اسد سقوط نخواهد کرد و استدلال های خودم را می آوردم. آقای هیکل می گفت بعد از نزدیک به دو سال و نیم، در
نه کتک کاری با لک داشتم، نه تنبیهی در کار بود | هواداران اولیویرا را دوست دارند
خاصی دارد و به نظرم می تواند شرایط را برای موفقیت در آینده مهیا کند. ذوالفقاری درباره وضعیت حامد لک و اینکه گفته می شود او با این دروازه بان قبل از بازی با صبای قم کتک کاری کرده است، بیان داشت: این مسائل شایعه است و چنین چیز هایی صحت ندارد. حامد لک با نظر کادرفنی تراکتورسازی در لیست 18 نفره بازی با صبا قرار نگرفت و دیگر هم مشکلی وجود ندارد. سرپرست تراکتورسازی درباره اینکه
بعید می دانم فردا واگذاری سرخابی ها انجام شود | مرفاوی بزرگترین ضربه را به صبا زد | برنامه ای برای ...
اکبر غمخوار در رابطه با نتایج ضعیف هفته های اخیر صبا اظهار داشت: به نظرم بیشتر بدشانسی می آوریم و با اینکه خوب بازی می کنیم، نتیجه نمی گیریم. بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و قدر موقعیت های خود را نمی دانند. البته تصمیمات اشتباهات داوری نیز در نتایج اخیر صبا تاثیرگذار بوده است و باید تمام جوانب را در نظر بگیریم. وی ادامه داد: من کارشناس داوری نیستم اما تارتار به شدت معتقد بود که
باشگاه تراکتورسازی درباره لک تصمیم می گیرد
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، در قم میهمان تیم صبا بود، نکته ای که در این بازی قابل تأمل بود، غیبت مشکوک حامد لک و عدم حضور این دروازه بان پرحاشیه در لیست 18 نفره تراکتورسازان بود. در حالی که گفته می شد لک به دلیل مسائل انضباطی از لیست 18 نفره بازی مقابل صبا خط خورده است، هنوز تصمیمی در خصوص این بازیکن گرفته نشده است. لک پیش از این و در زمان
بازی سیاسی زنجیره ای ها با زندگی خوزستانی ها/ اصلاح طلبان در آرزوی کرسی های بهارستان
نظامیان از نامزدهای انتخابات اختصاص داد. فرجام متهمان غائله 22 بهمن قم چه شد؟ لاریجانی قربانی خودسرها. روزنامه دولتی ایران در صفحه سیاسی خود به فرجام ماجرای حمله به لاریجانی پس از 2 سال پرداخته است. ابراهیم بهشتی در بخشی از این گزارش آورده است عده ای از تندروها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یک هفته بعد از جلسه موسوم به یکشنبه سیاه مجلس، برنامه سخنرانی علی لاریجانی رئیس
هاشمی رفسنجانی : اگر فردا آیت الله خامنه ای نباشند چه کسی با سابفه اجتهاد و آشنایی ایشان به جهان دارید ...
. ما که نمی خواهیم از آنها دستور بگیریم، می خواهیم با هم تعامل کنیم، اگر تعامل کنیم و دعوا نکنیم، می توانیم. شرطش رفتار اعتدالی و معقول است. نباید افراط کنیم. از اشتباهات ما این بود که زمانی افراط کردیم. نمی گویم اشتباه نداریم. ولی این دستاوردها هم بود. البته از این اشتباهات را هر انقلابی هم خواهد داشت. برای اینکه انقلابیون بی تجربه و کم تجربه هستند و این کارها را می کنند. من فکر می کنم مجموعاً ما
خوشحالم که بعد از 70 روز در ترکیب تراکتورسازی به میدان رفتم
خالد شفیعی درباره دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. صبا در زمین خودش بازی می کرد و دوست نداشت بازنده باشد. آنها برای 3 امتیاز بازی می کردند اما به هر حال ما هم تراکتورسازی هستیم و توانستیم نبض بازی را با گل های زودهنگام در دست بگیریم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و اگرچه در نیمه دوم کمی اذیت شدیم اما در نهایت 3 امتیاز را مال خود کردیم. وی درباره بازگشتش به ترکیب
تونی، مرد تلخ پرتغالی
نداشته و اگر وی نتیجه خوبی نگیرد برکنارش می کنند، برآشفت و پاسخ داد: من با چتر اینجا نیامدم و پس زمینه ای داشتم 34 سال سابقه دارم و بازیکن، مربی و مدیر تیم بنفیکا بودم. یک ماه و نیم است در تراکتور هستم و تا روز آخری که اینجا باشم رابطه خوبی با مدیرعامل و مسئولان باشگاه دارم. شما که این پرسش را می پرسید هم سن پسر من هستید، با این پوست موزهایی که جلوی پای من می اندازید زمین نمی افتم.
بلیزر اهدایی چگونه ضدگلوله شد؟/ نانچیکو ؛ اولین سلاح برای حفاظت از مدرسه رفاه
رفیق دوست بود؟ جولایی: خیر. یک از آقایان که الان یادم نیست. هدیه کرد. بلیزر اهدایی، چگونه ضدگلوله شد؟ تسنیم: بلیزر، از همان ابتدا ضد گلوله بود؟ جولایی: خیر. در جلسه ای که برای ضد گلوله کردن این خودرو بود، من نیز حضور داشتم. آقای رفیق دوست جلسه را هدایت می کردند و شهید نامجو، امیر سرلشگر رضا رحیمی که از جانبازان عزیز شکنجه دیده رژیم منحوس پهلوی بود و سایر
روزهای اعتراض!
کرد. در همین راستا سرمربی صبای قم دیروز به خبرگزاری تسنیم گفت: داوری های لیگ برتر در چند هفته گذشته تاثیر زیادی روی نتایج بازی ها داشته است. به نظرم جامعه داوری باید فکری اساسی به حال قضاوت ها کند. اکنون در باد قضاوت علیرضا فغانی در فینال جام ملت های آسیا خوابیده ایم و فکر می کنیم داوری ما بهترین است. فکری هم به حال بهتر شدن آن نداریم. با اتفاقاتی که در مسابقات این هفته رخ داده به نظر می رسد
رحیم زاده: اولیویرا در این بازی فقط تماشاگر بود
بینی بود. یکسری کمبودهایی که در خط دفاعی داریم هم به لحاظ نفر و هم به لحاظ هماهنگی که باید تلاش کنیم این مشکلات برطرف شود تا این گل هایی که مقصرش مرکز دفاعی بوده جبران شود. با همه این کمبودها رحیم زاده از عملکرد خط دفاعی خودش برابر صبا راضی است: البته من در این بازی از خط دفاعی راضی بودم ولی شرایط طوری بود که تیم خوب صبا با فشارهایی که آورد، توانست دروازه ما را باز کند. من پیش بینی کرده بودم
روی بینی ام چسب می زنم تا اعتماد به نفسم زیاد شود! | پاقدم تونی برای تراکتورسازی خوب بود
میرهانی هاشمی درباره پیروزی مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل صبا انجام دادیم. خوشبختانه توانستیم در زمین حریف یک بازی دلچسب انجام دهیم. موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه خیلی از آنها را از دست دادیم اما 3 گل زدیم در نهایت پیروز شدیم. همین که 3 امتیاز را مال خود کردیم، به نظرم کفایت می کند. وی درباره حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی بیان داشت: من شناخت چندانی از تونی
صبا در دیدار برابر تراکتورسازی قربانی قضاوت ضعیف داور شد
اما کسی آن را به گردن نمی گیرد و ظاهرا دوست دارند پول فوتبالیست ها را ندهند چون فکر می کنند فوتبالیست ها متمول هستند. مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: مشکلات مالی در صبا از اوضاع راه آهن هم وخیم تر است البته مسئولان باشگاه به دنبال حل این مشکلات هستند اما ظاهرا به باشگاه های دولتی به سختی، بودجه یا منبع مالی تعلق می گیرد. قربانی خاطرنشان کرد: نظر من این است که فوتبالیست میلیاردی وجود ندارد و فوتبالیست ها هم خرج و خانواده دارند و مسئولان ذیربط باید به فکر صبا و تعهدات مالی این باشگاه باشند. انتهای پیام/ ی ...
جلد سوم جرعه ای از دریا چاپ شد
متولد شده است. البته این را که آسید حسین در خامنه متولد شده است، حدس می زنم. وی سپس به تبریز رفت و تحصیلات مقدماتی ایشان در آنجا بود. سپس به نجف رفت و مجدداً به تبریز باز گشت و از اعلام تبریز گردید. طبق آنچه از آقای حاج سیدجواد شنیدم و در نظرم مانده وی در سال 1289 به نجف رفته و حدود 25 سال در نجف اقامت کرده است. از کیفیت تحصیل و اساتید وی در نجف اطلاعی ندارم ولی اگر از ابتدای ورودش به نجف در
بولتن سینما ؛ مجلۀ خبری روزانۀ سینما (25 بهمن)
/> بازیگر فیلم های مرگ ماهی ، من دیه گو مارادونا هستم و روباه در عین حال با تقدیر از تماشاگرانی که پیگیرانه به تماشای فیلم و تئاتر می آیند، ادامه داد: البته قشر اندکی هم هستند که به طور مستمر به سینما و تئاتر می آیند و باید آن ها را طلا گرفت به خصوص آن ها که به دیدن تئاتر می آیند، باید دستشان را بوسید و به آن ها گفت به ما لطف کنید و باز هم نمایش های ما را ببینید. بابک حمیدیان همچنین در
خرد شدن دندان های یک بازیکن و فرار شموشکی ها از هتل
/> ماجرای غفور جهانی و خواهر حشمت مهاجرانی! در برنامه این هفته، بخشی از مصاحبه مفصل حمیدرضا صدر با حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران روی آنتن رفت و مهاجرانی به بیان خاطرات و ناگفته هایش پرداخت. وی در بخشی از صحبت هایش درباره اینکه برای دعوت از غفور جهانی به تیم ملی زیر سئوال بوده است گفت: می گفتند حشمت خواهری دارد و غفور قرار است دامادشان شود. او کاری که من خواسته بودم را