پرسپولیس قربانی کینه ورزی آقایان فدراسیون نشین با وزیر ورزش شده است - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۰

پرسپولیس قربانی کینه ورزی آقایان فدراسیون نشین با وزیر ورزش شده است

مقاله ها پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر کینه ورزی با وزارت ورزش پرسپولیس را قربانی کرده اند. علی اکبر طاهری درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: همه صحنه را دیدند. من نمی توانم درباره چیزی که واضح است صحبت کنم. فقط یک خواهش از کارشناسان داوری دارم. از آن ها می خواهم از این به بعد درباره صحنه های کارشناسی ما، علیه تیم ما صحبت کنند. تا به حال که حقیقت را می گفتند هیچ چیز تغییر نکرد و تمام اشتباهات بدتر شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)