پرسپولیس قربانی کینه ورزی آقایان فدراسیون نشین با وزیر ورزش شده است - باشگاه پرسپولیس
سایر منابع:
سایر خبرها
گفتگو با حامد زمانی، خواننده ای که حمایت از او دردسر دارد!
آگاهند و مشکلات خواندن در این موضوع ها را می دانند، درک می کنند. این صحبت ها از اول کار با من بود. خیلی ها به من می گفتند که سوژه هایی که تو در نظر داری اصلا مخاطب ندارد و باید از صدایی که خدا به تو داده بهتر استفاده کنی و سوژه هایی انتخاب کنی که همه مردم دوست دارند. ولی از همان اول برای من کاملا واضح بود که همین سوژه ها حساسند و ریسک پذیر؛ چرا که فقط خواندن نیست، بلکه زندگی شما باید در
اشک های یک پرسپولیسی به خاطر ناداوری/کاشانی:دیگر توان مقابله با داوران را نداریم
جوان ؛ جعفر کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اشتباهات داوری و اینکه طاهری سرپرست این باشگاه گفت که پرسپولیس اسیر دعوای بین فدراسیون و وزارت ورزش شده است گفت: من صحبت های طاهری را نشنیدم و نظری در این باره ندارم. نمی دانم این اشتباهات داوری کی تمام می شود و ما دیگر توان مقابله با همه داور ها را نداریم. ما در بازی های قبل هم از داوری متضرر شدیم و داور ها را هم محروم کردند اما دردی از ما دوا
انصاری فرد: می توان گفت برخی اشتباه های زنجیره ای داوری، مهندسی شده اند
. در زمان مدیریت من بارها از این پیشنهادها ارائه شد. متاسفانه فو تبا ل الان آلوده این گونه مسائل شده است ولی ما آن زمان آن قدر با قدرت در مسابقات ظاهر می شدیم که نیاز به این گونه مسائل نداشتیم. من متعجبم که چرا واقعا به این گونه مسائل پرداخته نمی شود. اگر واقعا فسادی وجود دارد بهتر است از طریق مراجع قضایی و همین طور حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیری شود. شاید بتوان به این موضوع فکر کرد که برخی از این
برانکو: هیچ وقت علیه یک تیم این همه اشتباه داوری ندیدم
نداریم و یک گلزن باید تمام عیار به دنیا بیاید. البته از طریق تمرینات باید به کار این بازیکنان بهبود ببخشیم. * درباره داوری دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس هم صحبت کنید آن هم در حالی که داوران بابت اشتباه به وجود آمده عذرخواهی کردند. داور بیچاره حتما پشیمان است! حتما اشک او درآمده و مشغول گریه کردن است. قطعا وجدانش اجازه نداده که راحت بخوابد. * برای شما عجیب نیست که
تاج: اشتباهات داوری شبهه برانگیز است
فوتبال است اما این موضوع سازمان لیگ را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. به همین منظور نامه ای به علی کفاشیان نوشتیم و اعلام کردیم از حیطه اختیارات ما خارج است اما اشتباه تأثیرگذار داور در دو بازی که اتفاق افتاده سؤال برانگیز است. رئیس سازمان لیگ با اشاره به دیدار ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس عنوان کرد: اگر داور دروازه بان پرسپولیس را اخراج نمی کرد اکنون این اتفاقات نمی افتاد. بارها اتفاق افتاده
اسکناس هایی که مردم به داور نشان دادند، پیام داشت
/> ولی این حرف ها هم سند می خواهد و هم مدرک. در حال بررسی هستیم. نمی تواند همه اشتباهات داوری فقط به ضرر پرسپولیس باشد و این اتفاقی نیست. 4 جلسه محرومیت یا 10 جلسه به درد پرسپولیس نمی خورد. آیا نتیجه بازی ذوب آهن و پرسپولیس عوض می شود؟ مفت مفت سرنوشت بازی را داور عوض کرد و حالا می خواهند با 4 جلسه محرومیت بر همه این اشتباهات سرپوش بگذارند... (عصبانی تر ادامه می دهد) فوتبال ایران کثیف شده
برانکو:جهانبازی باید گوشه ای بنشیند و به حال خود گریه کند!
ها به خاطر کینه ورزی با وزارت ورزش پرسپولیس را قربانی کرده اند ،گفت: طاهری حتما مستندانی دارد که این صحبت ها را انجام داده بهتر است. معتقدم بعضی ها باید به خودشان بیایند و خیلی از مسایل را ببینند. او درباره هواداران پرسپولیس هم گفت: هواداران پرسپولیس یک آرامش بزرگ برای ما محسوب می شوند. من از آن ها فوق العاده انرژی می گیرم. همان طور که بارها گفتم مهمترین رکن باشگاه هواداران هستند
می خواهند ترکیب خبرگان راتغییر دهند/به آینده برجام اطمینان نداریم
خاتمی به شرح زیر است: رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی های خود بعد از موضوع توافق هسته ای درباره نفوذ دشمن هشدارهایی جدی دادند؛ امروز هم برخی از خطرات نفوذی ها و نفوذپذیرها صحبت کرده اند، حال سوالم این است که نفوذی های بیگانه خطرناک تر هستند یا نفوذ پذیران؟ من بر این باورم که حادثه جانگذاز عاشورا معلول حضور نفوذی ها در بالاترین عرصه تصمیم گیری جهان اسلام بود. مستند سخن بنده
آقای برانکو من به حال شما گریه می کنم!
به گزارش افکارخبر ، یدالله جهانبازی در واکنش به نامه مهدی تاج به علی کفاشیان پس از قضاوت وی در دیدار ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس و اینکه رئیس سازمان لیگ خواستار رسیدگی به وضعیت داوری شده است، اظهار داشت: مانده ام چه بگویم. هر داوری به زمین می رود، سعی می کند بهترین قضاوتش را انجام دهد. متأسفانه اشتباهات داوری همه به ضرر پرسپولیس بوده است که این مسئله هم از بدشانسی ما و کمیته داوران است.
مصادره به مطلوب نفوذ / روایت توکلی از پشت پرده تصویب برجام
دیده از کمیسیون نرود، ابتدا از طرف خودم و حضار از زحماتش تشکر کردم و برجستگی های مهمی از مذاکرات را بیان کردم بعد به گفتن ضعف ها پرداختم. در عین حال از اظهار عقیده آزادانه برادران مخالف نیز دفاع کردم. در انتها خطاب به برادران پایداری اضافه کردم تصویری از رهبری که در کلامتان ارائه می شود رهبری ضعیفی است و با واقعیت اصلا نمی خواند. ظریف کیست که جرئت کند خلاف آقا در این امر مهم کاری بکند؟ مگر می
می خواهند ما را مقابل پزشکان قرار دهند/آدرس غلط ندهید
تحول را پیش بینی کردیم اما به دولت های آینده بستگی دارد وی با بیان اینکه در آغاز طرح و پیشبرد آن حتما نظرخواهی کرده و از خرد جمعی استفاده کرده و بازخورد برنامه ها را می گرفتیم، گفت: مثلا در برنامه پرداخت همکاران غیرپزشک برنامه ای تحت عنوان قاصدک طراحی شد که سروصدا ایجاد کرد، اما واقعا پرداخت مبتنی بر عملکرد بود که درباره آن حاشیه های بسیاری ایجاد شد و وزارت بهداشت در نحوه اجرای آن
ارتباط خوبی بین نیمکت و بازیکنان نداشتیم
دقیق و کاملی را برای آموزش و کار در رده های مختلف تنظیم کند و فدراسیون، هیات ها و دیگر مربیان آن را اجرا کنند. خب این هم یک گروه خیلی بزرگ می خواهد و باید باز هم منتظر تشکیل و عملکرد آن ماند. درباره ادامه کار او در تیم ملی بزرگسالان چطور؟ عملکرد او در ویلیام جونز و جام ملت ها به گونه ای بود که چهار سال دیگر با او ادامه بدهیم؟ اول از همه باید بگویم به عنوان نفری که از دور شاهد نتایج
داد ماشین سازان از بیداد داوران
عیسی اکبرزاده اظهار داشت: بنده در تمام بازی های تیم حضور دارم و شاهد قابلیت های زیاد ماشین سازی هستم در آخرین بازی که با باخت تیم همراه بود هشتاد درصد بازی در دست ما بود و بی شک داور بازی در پیروزی تیم بوشهری تاثیر داشت. این مسئول ادامه داد: به نحوی که داور با گرفتن یک پنالتی ناحق برای تیم مقابل و همچنین بعد از جبران نتیجه از سوی ماشین سازی در یک صحنه به خاطر یک خطای کوچک بهترین مهره
یک پلان جلوه گری از شخصیت زن در فیلم وجود ندارد/ یک بیت فردوسی را به تمام سینمای اروپا نمی دهم/ یک فریم ...
رسیدید؟ ما دو فیلمنامه در اختیار داشتیم. یک فیلمنامه در دسترس همه عوامل بود و دیگری فیلمنامه من بود. در فیلمنامه نباید دکوپاژ وجود می داشت به همین جهت در فیلمنامه ای که مربوط به خودم بود بعد از هر سکانس مواردی که در تصویر ذهنی مان داشتیم به فیلمنامه اضافه می کردیم . من و علی زرنگار حتی برروی برخی تصویرها مفصل بحث می کردیم. به طور مثال:وقتی جلال در ماشین می نشیند،تصاویر را از Pov او می بینیم
فتنه پس از "برجام" پیچیده تر از فتنه 88 است
فنا داد؛ اما در این کشور در 10 سال اول انقلاب با سالی دو توطئه براندازی به این علت که امام نگذاشت مردم از صحنه خارج بشوند توانست موفق بشود و همه آن ها را خنثی کند. محمدی با اشاره به جریان نفوذ در سال های گذشته از جمله فتنه 88 و سخن رهبری در این رابطه که فرمودند بعد از این فتنه بزرگتری در راه است افزود: دیگر از این به بعد مرگ بر اصل ولایت فقیه نمی گویند بلکه کارهای خودشان را به نام ولایت
7 نامزد انتخاباتی از پاستور تا بهارستان
گفت وگونیوز:در روزهای بهاری اما گرم و پر هیاهوی سیاسی خرداد 92 نام هشت سیاستمدار به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در فضای سیاسی طنین انداز شد. از میان این هشت تن، شش نفر تا روز انتخابات در کوران رقابت باقی ماندند و یک نفر از آنان به خیابان پاستور رفت تا سکاندار امور اجرایی کشور شود. بازمانده ها از رقابت صحنه سیاست را ترک نکرده و به عنوان نخبگان و چهره های شناخته شده سیاسی کشور هر کدام
برانکو: در خط حمله یک قاتل لازم دارم !
دهد. برانکو که هنوز درگیر ماجراهای بازی ذوب آهن است، بعد از مصاحبه مفصلی که درباره داوری داشته اظهار نظرهای بعدی در این مورد را به مدیران تیم واگذار کرده است؛ چراکه نیاز بود این بار خود باشگاه پرسپولیس در این زمینه واکنش نشان دهد. او می گوید: همه چیز برای همه روشن است و من توضیح تازه ای ندارم. فقط ، این تصمیم اخیر برای من هضم نشده باقی مانده است که چطور وقتی ما از روی نیمکت
اعتراض فایده ندارد مجبوریم با اشتباهات داوری کنار بیاییم
اشتباهات سریالی کنار بیاییم. همه دیدند که داور چه اشتباه بزرگی انجام داد. بعد از بازی با ذوب آهن لیگ تعطیل شد، فکر می کنی این تعطیلات به نفع پرسپولیس باشد؟ اگر لیگ تعطیل شود و تمام بازیکنان باشند خوب است، اما باز هم باید در غیاب چند بازیکن تمرین انجام بدهیم. تمرین با تیم نصف و نیمه خوب نیست. چرا بازیکنان پرسپولیس به راحتی موقعیت های گل را از دست می دهند؟
بدنه دولت اقتصاد مقاومتی را نپذیرفته است/ کارت اعتباری 10 میلیونی تورم زا است
/> آقای عسگر اولادی اگر اجازه دهید اولین سؤال را اختصاص دهیم به بسته خروج از رکود دولت؛ ارزیابی تان از این بسته چیست؟ عسگر اولادی: ایام محرم است. ان شاءالله طاعت ها و عزاداری های همه ما مورد قبول حضرت احدیت قرارگرفته باشد. ما مدت ها منتظر این بودیم که دولت فکری در مورد مسائل اقتصادی کشورمان صورت دهد. اقتصاد کشورمان شرایط خیلی سختی را می گذراند من معتقدم دولت یازدهم که تحت عنوان
طاهری: قسم می خورم به من گفتند برای حاشیه ها پول کنار بگذار!/ رحمتی در جایگاه خودش حرف بزند تا کدورتی ...
رئیس فدراسیون فوتبال و مواردی دیگر صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید. شنیده می شود قصد دارید برای اعتراض به وضعیت موجود در داوری فوتبال در کشورمان به دیدار وزیر ورزش و جوانان بروید. بله! طی امروز و فردا به دیدار وزیر ورزش می روم و گلایه هایم را از وضعیت موجود به گوش وی می رسانم. البته صحبت من فقط درباره اتفاقات داوری نیست و حرف های من در خصوص شرایط کلی است که در فوتبال ما حاکم
تئوریسین های دولت به دنبال کدام توسعه هستند؟
تردید رژیم چرکین صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد. می توان گفت اکثر این بیانات امام خمینی(ره) که در منویات مقام معظم رهبری بازتاکید شده که با دکترین مدنظر دکترسریع القلم در حوزه سیاست خارجی متمایز می باشد. آنچه وی تحت عنوان نسبی گرایی در سیاست خارجی بدان اعتقاد دارد این است که اگر در برهه زمانی دشمنی هایی توسط برخی کشورها رخ داده خاستگاه واکنشی خود را در زمانه فعلی از دست داده و
علی محمدی: ورزش در برنامه ششم دیده نشده
از آن باید به صورت قانون آموزش و پرورش را موظف کنیم که حالا با بودجه جدید، باید مثلا 10 درصد را صرف ورزش مدارس کند و همه چیز به صورت قانون و نظام مند درآید. در وزارت ورزش هم باید اتفاق مشابهی رخ دهد و بعد از آن مشخص شود که فلان مبلغ باید صرف ورزش محلات شود یا به ورزش پایه و استعدادیابی تعلق بگیرد تا تمام بودجه ورزش صرف ورزش قهرمانی و حرفه ای نشود. متاسفانه الان در بحث بودجه و اعتبارات، چیزی
نقطه سر خط!
گروه ورزش: شاید به جرات بتوان ادعا کرد فوتبال ایران در دو دهه اخیر هیچ گاه به اندازه امسال تحت تاثیر مسائل داوری نبوده است. تقریبا هیچ هفته ای نیست که داستان سوت ها و پرچم های اشتباه جنجال به پا نکند. در شرایطی که از ابتدای فصل تکثر اشتباهات داوری باعث شده بود همه نگران دربی تهران شوند و حتی بحث حضور دوباره داور خارجی برای این مسابقه سر زبان ها بیفتد، فدراسیون فوتبال ناچار شد قضاوت شهرآورد شماره
پرسپولیس باید از لیگ کنار بکشد
بازیکنانش را د و اخطاره و سه اخطاره کرد ه اند که به هر د لیلی نمی شود گفت اشتباه د اوری است، ناخود آگاه ذهن مان به سمت و سوی د یگری می رود ، مگر می شود همه این ها اشتباه د اوری باشد ؟ این اشتباهات را هر د اوری د ر هر جای د نیا کند د یگر به او اجازه قضاوت نمی د هند ، سر پرسپولیس را برید ند ، فقط همین را می توانم بگویم. عملکرد برانکو را چطور د ید ید ؟ برای من عجیب است از کارشناسی که به
پشت پرده تصمیم اشتباه داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن
هم صحه گذاشتند اینکه یدالله جهانبازی داوری پاک، بی غرض و پرتلاش است. این داور بین المللی سابق فوتبال ایران حتی قصد داشت فصل گذشته بعد از قضاوت در دربی از داوری خداحافظی کند اما او را از تصمیمش منصرف کردند زیرا با وجود داشتن اضافه وزن همواره قضاوت های کم اشتباهی داشت. در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نیز او در صحنه ضدحمله ذوب آهن جاماند و از صحنه دور بود. ظاهرا نمی خواسته در آن صحنه هیچ تصمیمی
سرمقاله روزنامه های صبح ایران
دلیل کار را به تاخیر بیندازد، لازم است فعلا تا این هیئت تشکیل می شود، اقدامات ایران صرفا بعد از مصوبه شورای عالی امنیت ملی( با توجه به این نکته که تصمیمات شورا در صورت تایید رهبری تبدیل به مصوبه می شود) ممکن باشد. در این صورت هم مسئولان اجرایی مطمئن می شوند که در اجرای برجام منافع ملی با دقت تمام رعایت شده است و هم جامعه از نگرانی درآمده و همه با اطمینان به تشخیص هیئت تعیین شده به عنوان
صفحه اول روزنامه های شنبه 16 آبان 94 + فال روزانه + فال حافظ
دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت
عسگراولادی: بدنه دولت اقتصاد مقاومتی را نپذیرفته/ دولت باید پاسخگوی امیدهای مردم باشد/ کارت اعتباری 10 ...
دولت موظف است این مسئله را حل کند. در دولت نهم و دهم بزرگ ترین مشکل همین اختلافات بود به گونه ای که یک جلسه از اول وقت تا آخر آن جلسه یک وزیر با وزیر دیگر بر سر اختیارات وزارتخانه بحث می کرد و دعوا داشتند مثلاً وزارت بازرگانی با وزارت صنعت آن زمان یا وزارت صنعت با وزارت راه و وزارت راه با وزارت اقتصاد دعوا داشت و در یک جلسه 3 الی 4 ساعت وقت تلف می شد تا اختلافات بین خودشان را حل وفصل کنند حالا ایشان
مصونیت فردوسی پور و محکومیت علی ضیا!
برای یاد کردن از محمد علی آبادی استفاده کرد، چقدر از او انتقاد شد و رسانه ها با وی چه کردند؟ فردوسی پور اما مثل بیشتر اوقات معاف از این ریزبینی ها و ملامت شدن هاست. دو سال پیش وقتی چهارمین داربی متوالی پایتخت هم در حال خاتمه یافتن با نتیجه مساوی بدون گل بود، عادل گفت: هواداران دو تیم دوست دارند تیم شان گل بخورد و بازی را ببازد، اما مسابقه صفر صفر نشود. فقط خدا می داند اگر گزارشگر دیگری این ایده وحشتناک را روی آنتن مطرح می کرد چه بر سر او می آمد، اما اینجا همه حرف ها بر دو قسم هستند؛ آنهایی که عادل می گوید، آنهایی که خیابانی یا بقیه می گویند! ...
نشان دادن پول به داور یعنی چه؟ / چرا محرومیت هر 4 داور به خاطر پرسپولیس باید باشد؟
علی اکبر طاهری درباره اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس و اینکه اصفهانیان گفته است که بازیکن ذوب آهن می توانسته به داور بگوید که توپ به دست صادقی نخورده است اظهار داشت: سرپرست تیم ما رفت و با داور صحبت کرد. یکی از کسانی که دوربین داشته است، به خوردبین می گوید و حتی خوردبین صحنه را می بیند و بلافاصله به جهانبازی موضوع را منتقل می کند. جهانبازی می گوید خدا کند اشتباه نکرده باشم. وی ادامه