کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد - روابط عمومی شهرداری ها

روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۴

کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - با هدف کمک به رفع معضل آلودگی هوا در مرکز شهر ، کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از اجرای طرح کاشت نهال رایگان در حیاط منازل شهروندان محلات مرکزی شهر تهران خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)