مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به کرونا مبتلا شد - خبر فوری

خبر فوری ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به کرونا مبتلا شد

رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به کرونا مبتلا شد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را تایید کرد. نیرومند گفت: متاسفانه در روزهای گذشته مدیرکل به ویروس کرونا مبتلا شده است. وی افزود: البته حال عمومی وی مساعد هست و فعلا برای گذران دوران قرنطینه در منزل حضور دارد. نیرومند تاکید کرد: وی از چند روز قبل در محل کار حضور نیافته و امیدواریم با بهبود وضعیت و پس از گذراندن دوران قرنطینه با سلامتی کامل به اداره کل برگردد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)