تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود - بسیج پرس

بسیج پرس ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۷

تساوی مقابل گیتی پسند برای ما در حکم برد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج پرس تیم فوتسال فردوس قم روز گذشته و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان به نتیجه تساوی 3 – 3 رسید. حسین صبوری سرمربی تیم فردوس در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره این مسابقه گفت: پیش بینی می کردیم بازی سختی با گیتی پسند داشته باشیم. آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده بودیم. همچنین بازیکنان ما دوندگی و تلاش داشتند. آنها نکاتی که خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کردند. این تساوی برای ما در حکم پیروزی بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)