شهر خودرو قربانی داور آزمایشی شد - مشرق نیوز
شهر خودرو قربانی داور آزمایشی شد
سایر خبرها
نوازی: کمیته داوران جوابگوی آسیب هایی که از داوری می بینیم، نیست
نفره شدن جنگیدند. در دیدار با استقلال و در این بازی بازیکنانم با یک یار کمتر تلاش کردند اما نتیجه نگرفتیم. در این شرایط با یک بازیکن کمتر، مساوی نتیجه خوبی است. مربی شهرخودرو با اشاره به عملکرد داوری خاطرنشان کرد: داور برای نخستین بار در لیگ برتر قضاوت می کرد و سوت های زیادی به ضرر تیم ما زد. یک تیم شخصی در لیگ برتر هزینه نمی کند که داورهای آزمایشی را برای قضاوت دیدارهایش بفرستند
مهربان ناجی رحمتی و شهرخودرو شد
نتوانست عصبانیتش را کنترل کند و توپ را به میان میدان شوت کرد تا جنجال بزرگ این بازی رقم بخورد. واکنش مربیان به صحنه جنجالی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از تساوی برابر تیم ده نفره شهرخودرو به اتفاق عجیب و غریب دقایق پایانی بازی واکنش نشان داد. رسول خطیبی گفت: هر چه درباره داوری صحبت کنیم، حاشیه درست می شود. شنیدم که این داور اولین بازی اش را در لیگ برتر قضاوت کرد. صحبتی در
اتفاق عجیب در فرار 10نفره شهرخودرو از باخت خانگی
بر عهده احمد محمدی بود که این داور صادق صادقی از شهر خودرو را در دقیقه 44 از زمین اخراج کرد. با وجود این اخراج تیم شهر خودرو موفق شد 10 نفره با ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشاند و از ثبت یک شکست خانگی دیگر خود را نجات دهد. اتفاق عجیب این دیدار در دقیقه 3+90 رخ داد. در حالی که بازیکنان آلومینیوم در حال تدارک ضد حمله ای برای نزدیک شدن به دروازه شهرخودرو بودند تا گل پیروزی را به
مهدی رحمتی: آقایان ما موش آزمایشگاهی نیستیم!
بویدم و با آمادگی کامل وارد زمین شدیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانستیم. مشخص بود که چه کاری قرار بود در زمین انجام بدهیم. جسته و گریخته هم یکی دو موقعیت در ابتدای بازی داشتیم ولی روی 2 ضربه ایستگاهی 2 گل خوردیم ولی در ادامه به بازی برگشتیم ولی تا خودمان را پیدا کنیم 10 نفره شدیم. مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو تاکید کرد: این هم تاوان استفاده از جوانان است و مشکلی با این مساله
مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم
به گزارش ورزش سه؛ حسین مهربان زننده یکی از گل های شهر خودرو در دیدار تیمش با حریف را کی بود او در خصوص این دیدار با خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود هم تیم ما و هم تیم آلومینیوم اراک برای بردن به زمین آمده بودندو به نظر من داور چنین کار ما را سخت و بازیکن ما را در دقیقه 44 اخراج کرد. در نیمه دوم نکاتی که آقای رحمتی در رختکن گفته بود را انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و بازی را با نتیجه تساوی تمام
دوست داشتم گلم سه امتیازی شود/ داور سخت گیرانه عمل کرد
حسین مهربان، بازیکن تیم شهرخودرو، در خصوص تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند به خصوص تیم ما که می خواست از نتایجی که هفته های اخیر گرفته بود خلاص شود اما متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم و شرمنده هواداران مان شدیم. او در خصوص قضاوت داور در این بازی ادامه داد: داور در یک تصمیم سخت گیرانه بازیکن ما را
خطیبی: با یک اشتباه فردی نتوانستیم پیروز باشیم / اتفاقی افتاد که تا باحال در زندگی ام ندیدم
این داور اولین بازی اش را در لیگ برتر امروز قضاوت کرد. صحبتی در مورد داوری نمی کنم باید به داوران جوان کمک کنیم اما یک صحنه ای اتفاق افتاد که در زندگی فوتبالی ام اصلا ندیده بودیم در شرایط ضد حمله بودیم و 4 بر 3 بودیم که توپی را در داخل زمین پرتاب کردند. خطیبی ادامه داد: این مسایل نباید در فوتبال مان باشد فوتبال ما به سمت و سوی حرفه ای می رود و یکی از کشورهای صدرنشین آسیا هستیم اما آنچه
کارکشتگی کادرفنی مهدی رحمتی یا حرکتی زشت برای قربانی فوتبال
دارد که قطعاً در تاریخ فوتبال ماندگار خواهند شد ولی افسوس که این موارد یک روی فوتبال هستند و روی زشت دیگری دارد که متاسفانه تعدادش هم کم نیست و در دقایق پایانی دیدار شهرخودرو مقابل آلومینیوم شاهد یکی از بدترین هایش بودیم. توپ به سمتی می رفت که می توانست یک موقعیت ایده آل برای آلومینیوم مقابل تیم 10 نفره شهرخودرو در ضدحمله شکل دهد و از آن توپ هایی بود شانس مناسبی برای شاگردان رسول خطیبی
ایام به کام قلعه نویی و سیرجانی ها
ها فقط با تفاصل گل کمتر زیر سایه گل گهر ایستاده اند. تساوی شهرخودرو مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه 2-2 گرچه برای مشهدی ها یک امتیاز خانگی در بر داشت اما دیداری پرحاشیه بود. آن ها در همان نیمه اول به واسطه دو کارت زردی که صادق صادقی بابااحمدی گرفت ده نفره شدند و تا دقیقه 91 بازی را 2-1 برده بودند که گل خوردند. اما رفتار قربانعلی پور دستیار مهدی رحمتی شگفتی هفته بود. او در اعتراض به داور
فغانی؛ داوری که قضاوت فینال جام جهانی را می خواهد
. علیرضا فغانی در این سالها قضاوت های مهم و بعضا جنجالی را در فوتبال ایران و تورنمنت های بین المللی داشته است. قضاوت های دربی و بازی های مهم در ایران، توسط این داور باتجربه قضاوت شد. از جنجالی ترین قضاوت های او می توان به بازی پرسپولیس و سپاهان اشاره کرد و همچنین شهرآورد 85 که با برتری 3 بر 2 استقلال به پایان رسید. شاید بتوان جنجالی ترین دیداری که فغانی آن را قضاوت کرد، به
فغانی بهترین داور آسیا در سال 2020
رویداد24 علیرضا فغانی داور ایرانی که سال گذشته راهی استرالیا شد و در لیگ این کشور قضاوت می کند به عنوان بهترین داور آسیا در سال 2020 انتخاب شد. فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) علیرضا فغانی، داور بین المللی ایرانی را به عنوان داور سال 2020 در قاره کهن انتخاب کرد. فغانی اخیرا به دلیل ماجرای حذف نامش از لیست بین المللی ایران خبرساز شده بود که این موضوع در نهایت با دستور سرپرست فدراسیون فوتبال حل شد و نام او دوباره به لیست بین المللی ایران برگشت.
گل پرسپولیس مشکلی نداشت/ قضاوت بنیادی فر خوب بود
نادر جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گروه خبرگزاری برنا در خصوص قضاوت داور دیدار نساجی و پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط بازی قضاوت برای داور سخت بود اما در مجموع بنیادی فر و همکارانش قضاوت خوبی را در این دیدار داشتند. او در ادامه در خصوص صحنه ای که منجر به اعلام خطا به سود نساجی و گل برای این تیم شد، اظهار داشت: در آن صحنه مهاجم نساجی جلوتر از مدافع پرسپولیس بود و کنعانی زادگان روی
صحبت های تند رحمتی علیه داوری
کردند و از این بازی روند صعودی خود را ادامه می دهیم. رحمتی در پایان درباره عملکرد داور گفت: درباره داوری صحبت نخواهم کرد اما خواهشی از سهرابی و اصفهانیان دارم. مالک ما از جیبش خرج می کند و مربی تیم ما جوان است. مشهد شهر بزرگی است و ما موش آزمایشگاهی نیستیم که هر داوری را برای قضاوت اول یا دومش، به بازی ما می فرستند. به ما ربطی ندارد که انتخابات است. ببینید که چند داور جدید در این مدت به لیگ برتر آمده اند؟ لیگ برتر جای آزمایش کردن نیست. من درباره اشتباه های داوری نمی خواهم نظری بدهم.
مربی شهرخودرو: این تیم در داوری ضرر کرد
محمد نوازی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی این تیم با تیم آلومینیم اراک در مشهد افزود: امروز بازی سختی داشتیم و با اخراج صادق صادقی تمام تفکرات ما به هم خورد. وی ادامه داد: داور، بازی را با سوت زنی نامناسب از جریان انداخت و به ضرر شهرخودرو سوت زنی کرد. مربی تیم شهرخودرو مشهد گفت: بازیکنان خیلی تلاش کردند و با 10 بازیکن نتیجه مساوی هم نتیجه خوبی بود اگر بازیکن ما اخراج نمی شد
چیدمان های داوری صدای مربیان را در آورد
بوده که تجربه زیادی ندارند و همین مساله باعث شده تا اشتباهات زیادی را از آنها شاهد باشیم. اگرچه داور بازی روز گذشته مس رفسنجان و سپاهان مهدی مرجان زاده بود که چند سالی است در بازی های لیگ برتر قضاوت می کند و حالا یکی از باتجربه ها محسوب می شود. با این حال دو بازی امروز جنجال های زیادی داشت و کار تا جایی پیش رفت که مهدی رحمتی سرمربی تیم شهرخودرو نیز به این مساله سخت واکنش نشان داد: ما
سیف اللهی: مشکل شهرخودرو، نداشتن اعتماد به نفس است
به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی دیدار شهرخودرو و آلومینیوم اراک جنجالی دنبال شد. توپ پس از رفت و برگشتی، به بازیکن آلومینیوم اراک برخورد کرد که بازیکنان و کادرفنی شهرخودرو به پنالتی اعتقاد داشتند ولی نظر داور باب میل آنها نبود. روح الله سیف اللهی که در آن صحنه درون محوطه جریمه حضور داشت، معتقد است داور می توانسته برای تیم مهدی رحمتی یک ضربه پنالتی اعلام کند. او در مورد دیدار با
اقدام عجیب نیمکت شهرخودرو در دقیقه 93
شد. اما در ثانیه های پایانی این دیدار و در حالیکه تیم آلومینیوم فرصت زدن گل پیروزی را داشت، اتفاق عجیبی رخ داد که می تواند برای تیم شهرخودرو و فرد خاطی عواقب سنگینی داشته باشد. داستان از این قرار است بازیکنان آلومینیوم با تصاحب توپ، یک موقعیت ایده آلی را بر روی دروازه شهرخودرو تدارک دیدند و در حالیکه تنها یک بازیکن و دروازه بان شهرخودرو در مقابل حمله 4 نفره اراکی ها قرار
فرار شهرخودرو از شکست مقابل آلومینیوم اراک
به گزارش خبرگزاری بسیج پرس نیمه نخست دو تیم شهرخودرو و آلومینیوم در حالی به پایان رسید که تیم اراکی در دقایق 11 و 26 و عنابی پوشان مشهدی در دقیقه 19 به گل رسیدند. پایان نیمه با دریافت کارت زرد توسط رحمتی به دلیل اعتراضات شدید به قضاوت دیدار همراه بود. هنوز داور سوت نیمه دوم را به صدا در نیاورده بود که داور یکی از کادر فنی آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد. شهرخودرو نیمه دوم
رحمتی: ما موش آزمایشگاهی داوران جدید نیستیم
کشیدند و به دنبال پیروزی بودند. فکر میکنم اتفاقات خیلی خوبی بود و ان شالله روند صعودیمان را از این بازی شروع می کنیم و در بازی های بعدی امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم. سرمربی شهرخودرو در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: من از روز اول گفته ام که در مورد داوری صحبت نمی کنم ولی از دپارتمان داوری خواهش میکنم به وضعیت داوری برسند. مالک تیم ما از جیب خودش خرج می کند. تیم ما یک مربی و
(ویدیو) خلاصه بازی شهرخودرو 2 - 2 آلومینیوم اراک 3 دی 99
کردند. قضاوت این بازی بر عهده احمد محمدی بود که این داور صادق صادقی از شهر خودرو را در دقیقه 44 از زمین اخراج کرد. با وجود این اخراج تیم شهر خودرو موفق شد 10 نفره با ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشاند و از ثبت یک شکست خانگی دیگر خود را نجات دهد. خلاصه بازی شهرخودرو 2 - 2 آلومینیوم اراک کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شکست شهرخودرو مقابل آلومینیوم در پایان نیمه اول/تیم رحمتی 10 نفره شد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم های شهرخودرو و آلومینیوم اراک از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار شد. داور: احمد محمدی کمک ها: محمد عطایی و هیوا بهمنی کارت زرد: عبداللهی( مربی ماشین سازی)، صادق صادقی(شهرخودرو) کارت قرمز: صادق صادقی(شهرخودرو) گل: سعید باقر پسند(11) و سید مهدی حسینی(26) برای آلومینیوم، اکبر صادقی(19) برای شهرخودرو انتهای پیام/
خطیبی: توانایی شکست شهرخودرو را داشتیم
تعویض سعی کردیم روند هجومی خودمان را حفظ کنیم. متاسفانه چند موقعیت ما در نیمه دوم تبدیل به گل نشدند. سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره بازیکنان تیمش گفت: آن ها به خوبی دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده کردند. از تمامی آن ها راضی هستم و در حال حاضر آلومینیوم جزء تیم های برتر به لحاظ تاکتیکی است. خطیبی در خصوص داور مسابقه بیان کرد: داور بازی امروز، اولین قضاوت لیگ برتری خود را
نتیجه دیدار شهرخودرو و آلمینیوم اراک+ ویدئو گل ها|فرار از شکست با یک یار کمتر
گروه ورزش/شهرآرانیوز ، دیدار تیم های شهرخودرو و آلمینیوم اراک با تساوی دو بر دو به پایان رسید. شاگردان رحمتی در این دیدار دو بار از حریف خود عقب افتادند، اما با گل های اکبر صادقی و حسین مهربان از شکستی دیگر گریختند. با اخراج صادق صادقی در دقیقه 37 تیم شهرخودرو در این دیدار 10 نفره شد. همچنین قربانپور، مربی بدنساز شهرخودرو در اعتراض به تصمیم داور مسابقه و برای جلوگیری از ضدحمله آلمینیوم
دیدار شهرخودرو مشهد و آلومینیم اراک به تساوی کشیده شد
قضاوت این دیدار، کارت زرد از داور گرفت و صادق صادقی از این تیم نیز در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 44 برای دومین بار کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه 56 بازی، حسین مهربان گل دوم شهرخودرو را وارد دروازه حریف کرد و این دیدار با نتیجه تساوی 2 به پایان رسید. در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم آلومینیم اراک در رده هفتم و تیم شهرخودرو مشهد در جایگاه 12 جدول رده بندی قرار دارد.
دیدار شهرخودرو مشهد و آلومینیم اراک به تساوی کشیده شد
قضاوت این دیدار، کارت زرد از داور گرفت و صادق صادقی از این تیم نیز در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 44 برای دومین بار کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه 56 بازی، حسین مهربان گل دوم شهرخودرو را وارد دروازه حریف کرد و این دیدار با نتیجه تساوی 2 به پایان رسید. در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم آلومینیم اراک در رده هفتم و تیم شهرخودرو مشهد در جایگاه 12 جدول رده بندی قرار دارد.
اخراج صادقی، کار رحمتی را سخت کرد
آلومینیوم توسط سعید باقرپسند به گل رسید و در ادامه اکبر صادقی روی پاس صادق صادقی موفق شد با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه حسین پورحمیدی کند. اما اوضاع در دقایق پایانی نیمه نخست برای شهرخودرو و سازنده گل تساوی این تیم خوب پیش نرفت. در آلومینیوم با نتیجه 2 بر یک از حریف پیش بود، صادق صادقی پاسور مشهدی ها از زمین مسابقه اخراج شد. احمد محمدی که قضاوت این دیدار را برعهده داشت، در دقیقه 44 کارت زرد دوم را به صادق صادقی نشان داد تا پاسور خوب مشهدی ها زمین بازی را ترک کند و رحمتی در نیمه دوم تیمش را با یک یار کمتر روانه میدان کند. ...
شهرخودروی مشهد 2 - آلومینیوم اراک 2/رحمتی با اشتباه مدافع حریف از شکست خانگی گریخت
فوتبال شهرخودرو به علت اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. شهرخودرو نیمه دوم را با آوردن عرفان معصومی به جای علی فرامرزی آغاز کرد. دقیقه 50: تیم آلومینیوم در یک ضد حمله بازیکنان شهرخودرو را غافلگیر کرد و شوت مهدی حسینی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت. دقیقه 54: امین قاسمی نژاد درون محوطه جریمه آلومینیوم با یک کنترل خوب صاحب توپ شد و بعد از چرخش به سمت دروازه شوت
خطیبی: اتفاقی که در بازی شهرخودرو افتاد خجالت آور بود
به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی و تیمش در مشهد مقابل شهرخودرو به تساوی 2-2 رضایت دادند و این در حالی بود که حریف از اواخر نیمه اول با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره بازی را دنبال می کرد. با این حال شاید کم تجربگی بازیکنان این تیم باعث شد تا آنها در نهایت به تساوی در این بازی خارج از خانه رضایت دهند. خطیبی درباره بازی گفت: با تیمی قابل احترام و پرمهره بازی داشتیم. با اینکه دو بازی قبلی