دیدار فرماندار بندرگز با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان - استانداری گلستان

استانداری گلستان ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۲

دیدار فرماندار بندرگز با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان

فرماندار بندرگز با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، در این دیدار مشکلات حوزه گندم ، آرد و نان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. احمدی هم چنین ضمن تاکید بر افزایش سهمیه آرد ، بر حل مشکلات و راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی آرد شهرستان تاکید کرد. سیدخالق سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان نیز در این دیدار از پیگیری و تعامل فرماندار بندرگز قدردانی کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)