نژادفلاح و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ساختمان باشگاه رفتند - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۴

نژادفلاح و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ساختمان باشگاه رفتند

مقاله ها پرسپولیس نیوز : اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و قائم مقام جدید جلسه دیگری در ساختمان باشگاه برگزار کردند. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه محمدحسین نژادفلاح قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری جلسه در وزارت ورزش راهی باشگاه پرسپولیس شدند. در این جلسه که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و نژادفلاح در آن حضور داشتند به بحث های مربوط به باشگاه پرسپولیس و اتفاقات مربوط به آن پرداختند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)