خط بی خطرسازی پسماند صنعتی کارخانه پارس کروم خزر به بهره برداری رسید - ایرنا

ایرنا ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۹

خط بی خطرسازی پسماند صنعتی کارخانه پارس کروم خزر به بهره برداری رسید

ساری - ایرنا - سامانه بی خطرسازی پسماند سمی و خطرناک کارخانه پارس کروم خزر و حل معضل چند دهه ای آلایندگی شدید این کارخانه با حضور تعدادی از مسئولان استان و شهرستان میاندورود امروز چهارشنبه همزمان با دهه فجر به طور رسمی به بهره برداری رسید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)