قطع برق 8 اداره پر مصرف استان مرکزی - خبرگزاری فارس
قطع برق 8 اداره پر مصرف استان مرکزی
سایر منابع:
سایر خبرها
قطع برق 7 اداره در کهگیلویه و بویراحمد
برق استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به پایش بار مصرفی ادارات استان اقدام و پس از ارائه اخطار و همکاری نکردن آن ادارات در جهت رعایت مصوبه ذکر شده، برق این ادارات قطع شد. قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره برق شهرستان باشت حتی بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف مشمول این مصوبه شده است، اظهارداشت: برق شرکت آب و فاضلاب استان با دو زیرمجموعه آب و فاضلاب
30 اداره پر مصرف برق استان زنجان کارت زرد گرفتند
اداراتی که مایل به همکاری نیستند در حال تامین است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه هر روز مصرف برق ادارات در مرکز پایش توزیع شرکت برق، پایش می شوند، گفت: هر اداره ای که در مدت زمان وقت اداری 7 صبح تا 1.30 دقیقه ظهر در حدود 30 درصد مصرف برق را کاهش ندهد کارت زرد دریافت می کند. وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 30 مورد کارت زرد برای این ادارات صادر شده است و اگر
کاهش 700 مگاواتی برق با کاهش ساعت کاری ادارات
ایم. 100 مگاوات مساوی با مصرف دو شهرستان بزرگ است. وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت و بیان کرد: برخی از دستگاه های دولتی در تهران بزرگ، به دستگاه آی او تی یا همان اینترنت اشیاء مجهز شده اند که امکان این را می دهد از راه دور دستگاه های سرمایشی را کنترل کرد و در صورت نیاز قطع کرد. بر اساس آمار این دستگاه ها در 210 اداره نصب شده است و 25 مگاوات کاهش مصرف برق نیز در همین خصوص
صرفه جویی 10 مگاواتی مصرف برق در کردستان/در بخش خانگی خاموشی نداریم
و اعمال خواهد شد. وی از قطع برق 10 اداره پر مصرف در استان خبر داد و افزود: اگر حتی اداره خودمان نیز مصرف شان بالا باشد، برق آنان قطع خواهد شد. وی با تأکید بر اینکه باید توازن میان میزان تولید و مصرف کل کشور برقرار شود، عنوان کرد: این میزان برق تولیدی اضافی هیچ کاربردی برای استان نخواهد داشت و به شبکه سراسری کشور تزریق خواهد شد. لهونیان به سهم هر یک از بخش های
ادارات گیلان مصرف برق را مدیریت کنند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ افزایش دمای هوا باعث افزایش استفاده از وسایل سرمایشی و در نتیجه افزایش مصرف برق شده است. شرکت توزیع برق گیلان از مشترکان خواست برای جلوگیری از خاموشی ها، مصرف برق را مدیریت کنند. این شرکت به دستگاه های اجرایی و شرکت های صنعتی پر مصرف هشدار داد در صورتی که بیش از اندازه مجاز برق مصرف کنند، برقشان قطع می شود. بر اساس دستور وزارت نیرو، همه ادارات مکلفند، 30 درصد مصرف برق خود را در ساعات اداری و 60 درصد در ساعات غیر اداری در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش دهند. ...
برق 4 اداره پرمصرف بروجرد قطع شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد علی خسروی در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به تابستان و گرم شدن هوا، صرفه جویی در مصرف برق بسیار ضروری است چرا که صرفه جویی انرژی سبب جلوگیری از اعمال خاموشی ها می شود. وی افزود: از همین رو کاهش ساعات اداری برای ادارات در نظر گرفته و اعلام شد که ادارات موظف هستند 30 درصد در مصرف برق نیز صرفه جویی داشته باشند که در بروجرد
پایش روزانه مصرف برق ادارات استان ایلام
تامین دیزر ژنراتور شدند. جلیلیان مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت برق استان ایلام نیز بیان کرد: اداراتی که پر مصرف باشند و به هشدار ها توجه نکنند علاوه بر اینکه برق آن ها قطع خواهد شد لیست این ادارات نیز قطعا رسانه ای می شود. با گرم شدن دمای هوا و افزایش مصرف برق تنها را مقابله با خاموشی ها مصرف بهینه مشترکین است و کسانی که بیشتر از حد نرمال مصرف داشته باشند برق آن ها قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق کرمانشاه: استفاده از مولدهای اضطراری برق در ادارات ضروری است
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد مرادی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار سرپل ذهاب افزود: بیش از 80 درصد مشترکان برق این استان در بخش خانگی قرار دارند که تنظیم کولرهای گازی روی درجه آسایش (دمای 25 درجه)، استفاده از دور کند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج بار (ساعات 12 تا 17 روز و 19 تا 23 شب)، استفاده از نور طبیعی روز و عدم استفاده از لامپ های پرمصرف برای تأمین روشنایی از
کاهش مصرف برق استان قزوین با تغییر ساعات اداری
اینانلو معاون بهره برداری شرکت برق استان قزوین گفت: با تغییر ساعات اداری در این روز ها شاهد کاهش 5 تا 6 مگاواتی مصرف برق هستیم. برای حفظ پایداری شبکه، امروز برق 25 دستگاه دولتی به علت رعایت نکردن الگوی مصرف برق قطع شد. اینانلو، میزان مصرف برق امروز را 768 مگاوات بیان کرد و گفت: میزان الگوی مصرف در این مدت در شهر های محمدیه، آبیک و آوج رعایت نشده بود. باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین
ضرورت بهره برداری بهینه از مولدهای اضطراری برق در ادارات
به گزارش ایرسا آنلاین ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 80 درصد مشترکین برق این استان در بخش خانگی قرار دارند ادامه داد: تنظیم کولرهای گازی روی درجه آسایش (دمای 25 درجه)، استفاده از دور کند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج بار (ساعات 12 تا 17 روز و 19 تا 23 شب)، استفاده از نور طبیعی روز و عدم استفاده از لامپ های پرمصرف برای تأمین
پایش مصرف روزانه برق ادارات سیستان و بلوچستان
توزیع نیروی برق این استان رصد می شود، گفت: اداراتی که نسبت به رعایت دستورالعمل ابلاغی اقدام نکنند در مرحله اول تذکر و در صورت عدم توجه به اخطار ارسالی، برق آنها قطع خواهند شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیاری از ادارات این استان در زمینه مدیریت مصرف برق همکاری لازم را انجام می دهند و سال گذشته از استان های برتر در این بخش بوده ایم. وی تصریح کرد: لزوم نصب و استفاده از مولدهای اضطراری ادارات در ساعات اوج مصرف کمک مهمی در بخش مدیریت مصرف انرژی می کند. انتهای پیام ...
حذف خاموشی های تابستانه در صورت همراهی مردم
مگاوات مصرف این مشترکین در بخش نمای تزیینی ساختمان هاست که نیازمند توجه بیشتر مردم است تا در فصول پر مصرف و زمان اوج بار، روشنایی تزیینی ساختمان را قطع و از مدار خارج کنند وهمکاران ما در صورت لزوم در قالب گروه های گشت و نظارت تذکرات لازم را به مشترکین خواهند داد. دادگر با اشاره به تامین بخشی از برق استان توسط نیروگاه های خورشیدی گفت: در استان 4 نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 18 و نیم مگاوات و 512 نیروگاه خورشیدی کوچک با ظرفیت 5.3 دهم مگاوات وجود دارد که در مجموع 7.6 درصد بار برق استان از این نیروگاه های خورشیدی تامین می شود. ...
برق در شهرک های صنعتی استان مرکزی یک روز در هفته قطع می شود
و شهرستان ها برگزار شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: برنامه تهیه و ابلاغ شد و نحوه صرفه جویی در ساعات اداری و غیراداری تشریح شد و از شروع پیک بار در 16 خرداد رصد پایش ادارات انجام شد و به همه اداراتی که در ساعات اداری و غیراداری رصد و پایش موارد مغایرت با الگوی مصرف تعیین شده ابلاغ کردیم. محمودی ادامه داد: از بین ادارات حدود 50 درصد همکاری کمتری داشتند و انتظار داریم ادارات به عنوان الگویی برای مردم و سایر مشترکان بیشترین همکاری را داشته باشند تا مجبور نباشیم برق ادارات را به سبب عدم مدیریت الگوی مصرف قطع کنیم. انتهای پیام/713/ ...
برخورد قاطع دادستانی سیستان و بلوچستان با ادارات پر مصرف
از طریق مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق این استان رصد می شود، گفت: اداراتی که نسبت به رعایت دستورالعمل ابلاغی اقدام نکنند در مرحله اول تذکر و در صورت عدم توجه به اخطار ارسالی، برق آنها قطع خواهند شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیاری از ادارات این استان در زمینه مدیریت مصرف برق همکاری لازم را انجام می دهند و سال گذشته از استان های برتر در این بخش بوده
اجرای طرح قطع برق اداراتی که صرفه جویی نکنند / قطع برق ادارات برق باشت، آب گچساران، آب و فاضلاب استان
ی است، و هدف وزارت نیرو این است که برق مصرفی مشترکین در کشور و همچنین در این استان قطع نشود. معتمدی پور افزود: مشوق هایی در بحث مشترکین خانگی درنظر گرفته شده است تا مشترکین همکاری و همراهی را داشته باشند، از جمله اینکه اگر مشترکی میزان مصرف برقش از سال گذشته کمتر باشد، هزینه برق مشترک با تخفیف محاسبه خواهد شد. یعنی اگر مشترکی 50 کیلووات صرفه جویی کرده باشد، 50 ضربدر 100 کیلووات خواهد شد
معاون استاندار آذربایجان شرقی: روابط عمومی ها برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی همت کنند
خاموشی ها، افزود: 90 دکل مخابراتی مادر در استان وجود دارد که نقش محوری در شبکه ایفا می کنند و برق این دکل ها نباید قطع شود. مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در ایجن لسه گفت: بر اساس مصوبه دولت ادارات باید برق مصرفی خود را 30 درصد در ساعات اداری و 60 درصد نیز در ساعات غیر اداری کاهش دهند. محمد باقر هنربر افزود: فیلرهای حساس به خصوص ایستگاه های پمپاژ تامین چاه
کمبود قرق بان های منابع طبیعی و محیط زیست / علت اتش سوزی های سال 1400 مشخص نشد / تنش های آبی روستاهای ...
اینکه اگر مشترکی کمتر از میزان مصرف سال گذشته در همین وقت سال داشته باشد هزینه برق مشترک صفر خواهد شد. معتمدی به برنامه های مدیریت برق استان در ادارات اشاره کرده و گفت: در ساعات اداری باید بار مصرفی برق ادارات 30 درصد کمتر از میزان مصرف سال گذشته، و در ساعات غیر اداری باید 60 درصد کمتر از میزان مصرف سال گذشته باشد. که در صورت عدم رعایت این موضوع، برق اداره بصورت سیستمی قطع خواهد شد. وی
اخطار قطع برق به 43 دستگاه اجرایی پرمصرف /مصرف برق ادارات 3 مگاوات کاهش یافت
برق استان گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق از نیمه خرداد در ادارات و صنایع مصرف برق 3 مگاوات کاهش یافت. صبوری افزود: دیروز 28 خرداد مصرف برق در ساعات اوج بار 251 مگاوات بوده که 35 مگاوات کمتر از مدت مشابه پارسال است. وی بیان داشت: پیش بینی می شود در روز های گرم تابستان این میزان به 315 مگاوات افزایش یابد. طرح مدیریت مصرف برق از شانزدهم خردادماه جاری آغاز شده و بر اساس مصوبه
خاموشی اجباری در برخی اداره های مازندران
/> او گفت: براساس مصوبه هیئت دولت، ادارات باید مصرف برق خود را 30 درصد در ساعات کاری کاهش دهند و در صورتی که مصرف خود را کاهش ندهند، در مرحله نخست اخطار دریافت می کنند و در صورت رعایت نکردن، برق ادار های پرمصرف قطع خواهد شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: این اقدامات به منظور تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید ادامه خواهد یافت و به همین دلیل، ادارات باید پس
برق 11 دستگاه اجرایی پر مصرف در کردستان قطع شد
میزان تعیین شده، به صورت خودکار قطع خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت وزیران تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان 30 درصد در ساعات اداری و 60 درصد در ساعات غیراداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت پس از یک بار اخطار، با قطع برق مواجه خواهند شد.
قطع برق 103 اداره و بانک پرمصرف در مشهد، طرقبه و شاندیز
استان خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین قطعی برق مربوط به چهارشنبه گذشته و 40 ادراه و بانک در یک روز قطع شده است البته در حال حاضر روند قطع برق ادارات و بانک ها کاهشی شده و به روزی 10 مورد و کمتر رسیده است. وی متذکر شد: طبق مصوبه هیئت وزیران ادارات، بانک ها و سازمان های عمومی باید مصرف برقشان را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل 30درصد و در ساعات غیراداری 60 درصد مصرف جاری شان را کاهش
مردم پلدختر برای جلوگیری از خاموشی ها با امور توزیع برق همکاری کنند
، نصب 220 کنتور هوشمند سه فاز تجاری پر مصرف جهت کنترل و قطع برق از راه دور، نصب 250 کنتور تک فاز تجاری پر مصرف در سطح شهرستان جهت اقدام به قطع در زمان پیک بار از جمله اقدام های فنی انجام شده اداره برق شهرستان پلدختر است. وی افزود: طبق مصوبه هایت وزیران ادارات ملزم به کاهش 30 درصدی مصرف برق در ساعات کاری و کاهش 60 درصدی در بعد از ساعات پایان کار خود می باشند که در این راستا اکیپ مدیریت مصرف
اجرای طرح کاهش ساعات اداری در شهرری
هماهنگی دستگاه های مربوطه به ویژه فرمانداری نسبت به تذکر و در صورت تکرار قطع برق این ادارات اقدام خواهد شد. شهرستان ری بودن با داشتن 299 هزار مشترک 14 درصد سهم تعهد مشترکان استان تهران را بر عهده دارد .
برق ادارات پر مصرف سطح کرمانشاه قطع خواهد شد / کشاورزان کم مصرف از پرداخت برق معاف می شوند
اداری و 60 درصد مصارف جاری در ساعات غیر اداری با اولویت مدیریت بهینه از روشنائی و دستگاه های سرمایشی، اقدام نمایند. در غیر اینصورت نسبت به ارائه اخطار و قطع برق براساس ضوابط و مقررات اقدام لازم صورت خواهد گرفت. مدیر عامل شرکت توزیع برق استان درخصوص تعرفه های خانگی درصورت عدم رعایت الگوی مصرف و قرارگرفتن در رنج پرمصرف ها، ضمن قرار گرفتن در اولویت قطع برق، نسبت به نصب کنتور هوشمند کنترل
قطع برق فرمانداری و تعدادی از ادارات پر مصرف تربت حیدریه
مدیر اداره برق تربت حیدریه گفت: متاسفانه حدود 60 اداره و دستگاه دولتی تربت حیدریه مصوبه هیئت وزیران در مورد کاهش 30 درصدی مصرف برق را رعایت نمی کنند. داوود نورمحمدی گفت: بر همین اساس امروز 28 خرداد ماه برق تعدادی از این ادارات پرمصرف قطع شد. مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: فعلا چند ساعتی برق این ادارات را قطع کرده ایم و با تعهدی که مبنی بر رعایت الگوی مصرف و کاهش 30 درصد بدهند دوباره برق این ادارات وصل خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد
برق 11 دستگاه اجرایی پرمصرف قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: ازابتدای اجرای طرح کاهش ساعات کار ادارت به منظور صرفه جویی در مصرف برق، بیش از 1600 اخطاریه قطع برق به دستگاه های اجرایی در سطح استان صادر شده که درنهایت به دنبال عدم رعایت الگوی مصرف تعیین شده توسط برخی از ادارات، برق 11 دستگاه دولتی قطع شد.
اخطار قطع برق به 43 دستگاه اجرایی و مشترک پرمصرف خراسان شمالی
محمد صدقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مدیریت مصرف برق از شانزدهم خردادماه جاری آغاز شده و در طی این طرح بر اساس مصوبه هیات وزیران، همه دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف هستند در ساعات اداری حداقل 30 درصد نسبت و در ساعات غیراداری به میزان 60 درصد، مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند. وی افزود: در همین مدت و در طی 40