نخستین هتل 5 ستاره استان سمنان افتتاح شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۵

نخستین هتل 5 ستاره استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نخستین هتل 5 ستاره استان سمنان دقایقی پیش با حضور مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهر سمنان به بهره برداری رسید. سمنان با تلاش های صورت گرفته دارای مجموعه بزرگ هتل پنج ستاره و پارک آبی به نام گوت که مال شده که از سال 1390 با همکاری بخش خصوصی و شهرداری در شهرستان سمنان واقع در خیابان دانشگاه کلنگ بر زمین زده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)