امیدوارم نتیجه بازی ملوان داخل زمین مشخص شود/F14،بهترین بازیکن لیگ است - کاپ

کاپ ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۲

امیدوارم نتیجه بازی ملوان داخل زمین مشخص شود/F14،بهترین بازیکن لیگ است

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: 3 امتیاز بازی با ملوان از نان شب هم واجب تر است. مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ ، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. متاسفانه در بازی قبل یک باخت بد را تجربه کردیم. نتیجه ای که اصلا انتظارش را نداشتیم، کسب شد. با این حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و باید بتوانیم مقابل ملوان جبران مافات کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)