سلطان قابوس پس از 8 ماه به عمان بازگشت - شفقنا

شفقنا ۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۴

سلطان قابوس پس از 8 ماه به عمان بازگشت

شفقنا-پادشاه عمان روز دوشنبه پس از هشت ماه حضور در آلمان برای درمان بیماری اش که کاملا موفقیت آمیز بود، به کشورش بازگشت. به گزارش فرارو به نقل از خبرگزاری فرانسه از مسقط، تلویزیون عمان گزارش داد، سلطان قابوس پس از سپری کردن دوره درمان در آلمان که نتایج آن کاملا موفقیت آمیز بود به کشور بازگشت. تصاویر تلویزیونی نشان داد که پادشاه 74 ساله عمان بدون کمک از هواپیمای سلطنتی پیاده شد و پس از عبور از فرش قرمز سوار بر یک خودرو فرودگاه را ترک کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)