اولین جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان دماوند در سال 95 برگزار شد. - پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

اولین جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان دماوند در سال 95 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،شاهرخ جهانشاهی در نشست کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان دماوند که با حضور دهیاران در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث وقایع چهارگانه از جمله موضوعاتی محسوب می شود که برای افراد برنامه ریز بسیار مهم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)