چرا وزارت نفت اصرار دارد توسعه میدان آزادگان جنوبی به شرکت توتال واگذار کند؟ - عیار آنلاین

عیار آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۶

چرا وزارت نفت اصرار دارد توسعه میدان آزادگان جنوبی به شرکت توتال واگذار ...

بسیج دانشکده فنی دانشگاه تهران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، با برشمردن نکاتی درباره خصوصیات میدان آزادگان و سوابق منفی شرکت توتال فرانسه از وی خواست فرصت توسعه این میدان کم ریسک و پر بازده را برای شرکت های توانمند داخلی فراهم کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)