دعوت از 6 بدمینتون باز به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان/ پوریا در اردوی تیم ملی - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۲

دعوت از 6 بدمینتون باز به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان/ پوریا در اردوی ...

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، از سوی فدراسیون بدمینتون 6 بازیکن به دومین مرحله اردوی آمادگی رده سنی نوجوانان و جوانان پسر که در روزهای سی ام خرداد تا چهاردهم تیم ماه سال جاری در شهرستان زنجان برگزار می شود، دعوت شدند. بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از امیر جباری از همدان، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان، علی باستانی از اصفهان، محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی و علیرضا کرمی از تهران می باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)