آغاز عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از دستور دادستان تهران - 8 صبح

8 صبح ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۹

آغاز عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از دستور دادستان تهران

ایسنا: دادستان تهران گفت: دستورات لازم به منظور عرضه چندهزار دستگاه از خودروهای وارداتی صادر و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بازگشایی و ارائه خودرو به متقاضیان آغاز شد. صالحی دادستان تهران در مهرماه سال جاری به همراه جمعی از مقام های قضایی و مدیران استانی از محل گمرک غرب تهران بازدیدکرد. با توجه به ملاحظه رسوب چند هزار دستگاه خودرو وارداتی، جلسه ای همزمان با بازدید برگزار و علل عدم ترخیص خودروهای موصوف بررسی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)