آغاز برداشت گوجه فرنگی در سیریک - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷

آغاز برداشت گوجه فرنگی در سیریک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیریک از برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی خلیج فارس از سیریک، سیدرضا امیری زاده از برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: امسال، 800 هکتار از اراضی سیریک به کشت گوجه فرنگی اختصاص یافته که امید می رود پس از پایان فصل برداشت بیش از 20 هزار تن محصول عاید کشاورزان شود، که عملکرد تولید 25 تا 30 تن محصول در هر هکتار را به همراه دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)