منابع آب میناب دیگر توان ندارد - افکار نیوز

افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۶

منابع آب میناب دیگر توان ندارد

به گزارش افکارنیوز ، انتقال بیش از حد آب های دریاچه سد میناب به خارج از حوزه باعث نابودی دشت و جلگه میناب و عدم تامین آب شیرین پایدار برای میناب و بندرعباس است و به نظر می رسد در محیط مدیریت آب منطقه ای هرمزگان جو ناسالمی بر علیه فعالان محیط زیست میناب و در تیررس اول نگاهبانان جلگه میناب ایجاد شده، جوی که مبتنی بر افترا است و با خوشبینی زیاد همراه با ناآگاهی می باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)