علی عسگر: وضعیت سیاه جامگان امیدوار کننده نیست/ به خاطر کاظمی صبر کرده ام - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۹

علی عسگر: وضعیت سیاه جامگان امیدوار کننده نیست/ به خاطر کاظمی صبر کرده ام

به گزارش ورزش 11، حمیدرضا علی عسگر در مورد ماندن یا جدایی اش از سیاه جامگان گفت: فعلا چیزی معلوم نیست و متاسفانه وضعیت سیاه جامگان ناامید کننده است. قرار بود روز گذشته با بازیکنان تسویه حساب کنند ولی این اتفاق رخ نداد. با این وضعیت بعید می دانم کاظمی هم در این تیم بماند. وی خاطرنشان کرد: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)