افزایش سطح زیرکشت در جنوب کرمان سبب تشدید بحران آب می شود - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۶

افزایش سطح زیرکشت در جنوب کرمان سبب تشدید بحران آب می شود

جیرفت - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، افزایش سطح زیرکشت را در شرایط فعلی موجب تشدید بحران آب دانست و گفت: مردم، کشاورزان و نهادهای اجتماعی در مدیریت مصرف آب می توانند نقش بسزایی داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)