رییس مرکز بهداشت شرق اهواز هشدار داد: افزایش آلودگی کارون در پی دفع فضولات گاومیش ها در رودخانه - شوشان

شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۸

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز هشدار داد: افزایش آلودگی کارون در پی دفع فضولات ...

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به وضعیت بهداشتی منطقه گاومیش آباد گفت: دفع فضولات گاومیش ها در رودخانه، افزایش مواد محلول در آب و افزایش غلظت آلودگی آب را به دنبال خواهد داشت و در این شرایط، فضولات گاومیش ها در رودخانه بیشتر به چشم می آید. دکتر آرش یلالی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به این که مشکلات بهداشتی منطقه گاومیش آباد، آلودگی آب در پایین دست رودخانه کارون را در پی دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)