رضا صادقی: در کمال احترام به همه اعضای گروه اعلام کردم که پایان کار ما است - موسیقی ایرانیان

موسیقی ایرانیان ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۰

رضا صادقی: در کمال احترام به همه اعضای گروه اعلام کردم که پایان کار ما است

رضا صادقی رضا صادقی که به تازگی آخرین کنسرت خود را با ارکستر مشکی پوشان ، به رهبری پویا نیک پور در تهران روی صحنه برده بود، اعلام کرد که از این پس، این گروه با سرپرستی سید بهنام ابطحی به اجرای موسیقی می پردازد. چندی پیش پویا نیک پور طی گفت وگوی اعلام کرد که از ادامه همکاری با گروه مشکی پوشان انصراف داده و از این به بعد می خواهد به پروژه های شخصی خود بپردازد و رضا صادقی هم خبر از حضور بهنام ابطحی به عنوان رهبر جدید ارکستر داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)