بعید نیست ابراهیم یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد - قومس

قومس ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۶

بعید نیست ابراهیم یزدی خودش نزد امریکایی ها رفته باشد

روحانی با بیان اینکه جعل سند بی بی سی ناشیانه بود، خاطرنشان کرد: می گویند در سال 57 پیامی از سوی امام و توسط ابراهیم یزدی به امریکا ارسال شد. بعید نیست که ابراهیم یزدی خودش نزد مقامات امریکایی رفته باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)