کاهش 16درصدی ارسال پیام کوتاه ایرانسلی ها - تیتر ۱

تیتر ۱ ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۲

کاهش 16درصدی ارسال پیام کوتاه ایرانسلی ها

با افزایش کاربرد اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی، ارسال پیامک های نوروزی توسط مشترکان اپراتورهای تلفن همراه کاهش یافت و مشترکان ایرانسل امسال 16 درصد کمتر از سال قبل پیامک ارسال کردند. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)