توسعه صادرات مستلزم بهره گیری از دانش بخش خصوصی است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۰

توسعه صادرات مستلزم بهره گیری از دانش بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ، سیاوش رضوانی در نخستین جلسه کارگروه های اصلی اتاق فکر این اداره کل، اظهار کرد: ارتقا و بهبود وضعیت بندر مستلزم مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی است. وی با اشاره به ظرفیت های موجود در بندر باسابقه نوشهر خواستار تلاش برای بهره گیری از این ظرفیت های بالقوه به منظور رونق صادرات گل و گیاه، مرکبات، مواد غذایی و ... به کشورهای حاشیه دریای خزر شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)