مردم درزمینه فیش های حقوقی به شدت احساس تبعیض می کنند - بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۸

مردم درزمینه فیش های حقوقی به شدت احساس تبعیض می کنند

حسن سبحانی معتقد است واکنش مردم در زمینه فیش های حقوقی به این دلیل است که جامعه به شدت احساس تبعیض می کند و به همین دلیل مجلس و دولت باید اصلاح قوانین را در دستور کار قرار دهند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک |،این اقتصاددان درباره قوانین مربوط به نظام پرداخت در کشور اظهار کرد: دریافت و پرداخت در دولت اعم از وزارت خانه، سازمان و یا شرکت های زیر مجموعه تابع قوانین استخدامی آن وزارت خانه ها یا شرکت هاست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)