پورعرب: بازی در عروس نقطه عطف زندگی ام بود؛ وقتی گفتند من بازی می کنم، شوکه شدم - پارسینه

پارسینه ۱۴۰۴/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۱

پورعرب: بازی در عروس نقطه عطف زندگی ام بود؛ وقتی گفتند من بازی می کنم، ...

به گزارش پارسینه؛ ابوالفضل پورعرب که شب گذشته مهمان برنامه هفت بود در بخشی از صحبت هایش گفت: فیلم زخمی را فقط به خاطر رفاقت با آقای انتظامی بازی کردم. قرارداد نداشتم. در آن زمان بیشتر تئاتر کار می کردم. اما عروس یک نقطه عطف شد؛ وقتی گفتند من بازی می کنم، باورم نمی شد. در آن روزها من فقط روی صحنه تئاتر بودم و این پیشنهاد برای من مثل یک رویا بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)