نماز اولویت مدارس یزد در سال تحصیلی جدید خواهد بود - ستاد اقامه نماز

ستاد اقامه نماز ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۳

نماز اولویت مدارس یزد در سال تحصیلی جدید خواهد بود

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، حجت الاسلام موسوی مدیر ستاد در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا ، با تأکید بر تقویت بنیه معنوی و دینی نسل جوان، گفت: سال تحصیلی جدید با شعار اولیت اقامه نماز جماعت در مدارس آغاز خواهد شد. وی افزود: در راستای این امر مهم، پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های گسترده بین ستاد اقامه نماز، اداره کل آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط، اقدام به اعزام روحانیون به مدارس جهت امامت نماز جماعت شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)