درخواست رسمی باشگاه استقلال برای تعلیق محرومیت رحمتی - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۸

درخواست رسمی باشگاه استقلال برای تعلیق محرومیت رحمتی

باشگاه استقلال با ارسال نامه به کمیته انضباطی خواستار تعلیق ادامه محرومیت سیدمهدی رحمتی شد. مهدی رحمتی به دلیل اتفاقات فصل گذشته در دیدار استقلال و تراکتورسازی با محرومیت دو جلسه ای روبه رو شد و از همین رو وی دیدار اول استقلال در لیگ برتر مقابل نفت تهران را از دست داد. از طرفی مسئولان باشگاه استقلال رایزنی های خود را برای تعلیق محرومیت سیدمهدی رحمتی آغاز کردند و با واریز مبلغ 10 میلیون تومان به حساب فدراسیون فوتبال خواستار تعلیق محرومیت رحمتی شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)