بازگشت وزنه برداران با استقبال وزیر ورزش و مردم - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹

بازگشت وزنه برداران با استقبال وزیر ورزش و مردم

به گزارش بی باک نیوز؛ اعضای تیم ملی وزنه برداری کشومان که موفق به کسب 2 مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی شده بود ساعت 4 بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشتند. * مردم با حضور پرشور خود استقبال باشکوهی از وزنه برداران قهرمان کشورمان داشتند و با در دست داشتن پلاکارد و پرچم های ایران و شاخه گل به استقبال کاروان وزنه برداری رفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)