معاون رئیس جمهور: باید بر ناکارآمدی در داخل غلبه کنیم - ایران آنلاین

ایران آنلاین ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ - ۰۵:۴۱

معاون رئیس جمهور: باید بر ناکارآمدی در داخل غلبه کنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی اعلام کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات امروز کشور ناشی از ضعف های داخلی و ناکارآمدی در تصمیم گیری و اجراست که باید بر آن غالب شویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)