محاکمه نماینده سابق مجلس به اتهام استفاده از عنوان دکتری - چند ثانیه

چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۴

محاکمه نماینده سابق مجلس به اتهام استفاده از عنوان دکتری

یک نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین علمی در شعبه 1057 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حیدری محاکمه شد. به گزارش جام جم آنلاین ،شاکی پرونده با اعلام این خبر به تسنیم گفت: این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در حالی در مکاتبات و سَردَرِ دفتر حوزه انتخابیه خود از عنوان علمی دکتری استفاده می کرد که مدرک کارشناسی ارشد دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)