حقوقی ها بورس را سبز کردند - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران

حقوقی ها بورس را سبز کردند

یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص دلایل رشد بورس در مردادماه گفت: بیشترین دلیل رشد بازار سهام در این مدت حضور پررنگ حقوقی ها در بورس بوده است. کریم امیری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رشد بیش از 3 هزار واحدی شاخص بورس در مردادماه، در خصوص دلایل رشد بازار در این مدت گفت: بیشترین دلیل رشد بازار سرمایه در این مدت حضور پررنگ حقوقی ها در بورس بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)