من با سجاد در خانه تنها بودم - او کاری انجام داد که فکرش را هم نمی کردم - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۵

من با سجاد در خانه تنها بودم - او کاری انجام داد که فکرش را هم نمی کردم

به گزارش " جوان ایرانی "، این مرد که سجاد نام دارد سحرگاه دوم فروردین سال گذشته درحالی که با چاقو مجروح شده بود به بیمارستان صفائیان در تهران انتقال یافت اما به علت خونریزی شدید جان سپرد. به دنبال این ماجرا، طاهره - همسر مقتول – در نخستین بازجویی ها به کارآگاهان گفت: من و سجاد بر سر آمدن یک میهمان که از اقوام خودش بود با هم درگیر شدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)