ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد استان تهران به بهره برداری رسید - روزنامه عصر اقتصاد

روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۶

ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد استان تهران به بهره برداری رسید

ساختمان جدید ثبت اسناد و املاک استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز دوشنبه با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به بهره برداری رسید. مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان تهران در آئین بهره برداری از این ساختمان گفت: ساختمان جدید ثبت اسناد واملاک استان تهران در چهار هزارمتر مربع و در9 طبقه به بهره برداری رسیده است. صادق سعادتیان افزود: اعتبارات این ساختمان به مبلغ 11 میلیارد تومان از محل بودجه ملی تامین شده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)