گل محمدی: به بهترین تیم ایران 5 گل زدیم - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۶

گل محمدی: به بهترین تیم ایران 5 گل زدیم

یحیی گل محمدی گفت: وقتی تمام بازیکنان در جایگاه های درست خود قرار بگیرند و به نکات ریز عمل کنند نتیجه های سنگین دور از انتظار نیست. به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی 5 بر 3 تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: وقتی بازیکنان به تمام نکات به درستی عمل کنند و بدون نقص در جایگاه های خود بازی کنند به دست آوردن چنین نتیجه ای دور از دسترس نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)