سناتورهای آمریکایی وارد قطر شدند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۰۱:۲۳

سناتورهای آمریکایی وارد قطر شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، هیئتی از کنگره آمریکا برای دیدار با امیر قطر وارد شهر دوحه شدند. خبرگزاری قطر در این باره گزارش داد که هیئتی از سناتورهای کنگره برای دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی وارد دوحه شدند تا درباره روابط دوجانبه میان دوحه و واشنگتن و راه های گسترش این روابط گفت وگو کنند. سناتورها جان مک کین، لیندسی گراهام، انگس کینگ و تیم کیین اعضای تیم آمریکایی هستند که مورد استقبال عبد الله بن ناصر بن خلیفة آل ثانی رئیس شورای وزیران قطر قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)