ادغام خودروسازان در 4 سال/ ناچار به همکاری با چینی ها هستیم - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۹

ادغام خودروسازان در 4 سال/ ناچار به همکاری با چینی ها هستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ادغام خودروسازان کوچک ظرف 3 تا 4 سال آینده صورت می گیرد، گفت: وقتی ایران در تحریم غرب است، فعلا ناچار به همکاری با خودروسازان چینی هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)