پهپادهای آمریکایی در راه پاکستان/غیرنظامیان در فکر فرار - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۳

پهپادهای آمریکایی در راه پاکستان/غیرنظامیان در فکر فرار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد ، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به طور مخفیانه محدودیت برنامه حملات پهپادی سازمان سیا در پاکستان را با انجام شرایط خاص برای کاهش تلفات غیرنظامیان برداشت. در همین حال، اکسپرس در گزارشی آورده است: اوباما از سازمان سیا خواسته در صورتی می تواند از حملات پهپادی در کشورهایی مانند یمن و سومالی استفاده کند که هدف مورد نظر تهدید جدی محسوب شود اما مقامات آمریکایی از این قانون برای انجام این عملیات در پاکستان معاف می باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)