بازگشت عسلک های سفید به پایتخت - اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۰

بازگشت عسلک های سفید به پایتخت

علی محمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تایید بازگشت مگس های سفید به پایتخت، گفت: سفید بالک ها زمستان گذرانی شان را در سطح شهر انجام دادند و همزمان با فصل گرما دوباره فصل تکثیر و تجدید نسل آنها آغاز شده و اگر شرایط آب و هوایی مانند سال گذشته کم باران و خشک باشد احتمال طغیان آنها وجود دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)