بوفون: باید در همان 25 دقیقه اول بازی کار میلان را یکسره می کردیم - نود

نود ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۷

بوفون: باید در همان 25 دقیقه اول بازی کار میلان را یکسره می کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا از شکست تیمش در سوپر کاپ ایتالیا برابر میلان به شدت ناراحت است. به گزارش وب سایت نود، جیانلوئیجی بوفون معتقد است که در سوپر کاپ ایتالیا، یوونتوس باید تیم پیروز میدان لقب می گرفت. در این دیدار، دو تیم در پایان 120 دقیقه وقت های عادی و اضافی به تساوی یک بر یک رسیدند، و در ضربات پنالتی این تیم میلان بود که با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و فاتح سوپر کاپ ایتالیا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)