کاوه آفاق: از جان لنون بهتر بودم اگر ... - موسیقی ما

موسیقی ما ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۷

کاوه آفاق: از جان لنون بهتر بودم اگر ...

موسیقی ما - کاوه آفاق در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر، در بخش تلفیقی این رویداد فرهنگی در برج آزادی به اجرای موسیقی پرداخت. نام کاوه آفاق با انتشار قطعه شال و فعالیتش در گروه The Ways سر زبان ها افتاد. هنرمندی که پس از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی، سال گذشته با انتشار آلبوم با قرص ها می رقصد توانست مجوز فعالیت رسمی را دریافت و اولین اجرای زنده خود را مرداد سال جاری در برج میلاد برگزار کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)